2009 Any de la Creativitat i la Innovació
La Comissió Europea ha designat a 2009 com l’Any de la Creativitat i la Innovació. Davall el lema "Imaginar.Crear.Innovar" es pretén conscienciar sobre la importància de la creativitat i la innovació com a competències fonamentals per al desenrotllament personal, social i econòmic.
