El director general d’Indústria, Manuel Rosalén, ha participat a Barcelona en el Congrés Nacional de Gestors de Polígons Industrials, a on ha exposat les bones pràctiques en la gestió, millora i professionalització dels parcs empresarials de la Comunitat Valenciana i ha fet valdre la Llei d’àrees industrials com a normativa pionera a Espanya. (12-4-25)
Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Marián Cano, ha organitzat la participació agrupada de 10 empreses en la fira FHA Food & Beverage Singapur, dedicada al sector agroalimentari i que se celebra en el recinte firal Singapore Expo, del 8 a l’11 d’abril.(10-4-25)
Las consellerias de Innovación, Industria, Comercio y Turismo y de Medio Ambiente, Infraestructuras y Territorio siguen avanzando en los trabajos de ampliación del Parque Empresarial El Maigmó de Tibi, una iniciativa que dinamizará el crecimiento empresarial y económico del municipio.(18-4-25)
El Pla Ara Empreses que gestiona i tramita l'Institut Valencià de Competitivitat i Innovació (Ivace+i) obri a partir de hui el termini perquè pimes industrials, comerços, hostaleria i serveis que hagen resultat damnificats per la DANA presenten les seues sol·licituds d'ajudes (15-4-25)
Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme que dirigeix *Marián Cano, en col·laboració amb el clúster de l'esport en la Comunitat Valenciana, ha organitzat la participació agrupada de sis empreses en la fira Fibo Global Fitnes 2025 que se celebra del 10 al 13 d'abril en Colònia (Alemanya) (14-4-25)
© 2020, Generalitat
Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Institut Valencià de Competitivitat Empresarial