Un total de sis importadors procedents del Brasil i d'Emirats Àrabs es desplaçaran fins a València per a conéixer de primera mà l'oferta de fruites i verdures de la Comunitat Valenciana gràcies a una missió inversa organitzada per Ivace Internacional.
La directora general d'Internacionalització i directora adjunta de l'Ivace, María Dolores Parra, ha subratllat “la important labor que estem desenvolupant des de l'Ivace amb accions com aquesta que permetrà a empreses valencianes mostrar la seua oferta de producte a importants importadors internacionals”.
“I ho faran des d'ací, des de la Comunitat i a més en un àmbit tan important i amb tanta tradició i arrelament en el nostre territori com ho és el sector hortofructícola”, ha afegit .
En aquesta missió, l'Ivace ha convidat a tres importadors de fruites i verdures del Brasil: Princesa Aute Serviço de Comestiveis, Redeoba (Oba Hortifruti) i Frugal Importadora e Exportadora LTDA i a tres importadors d'Emirats Àrabs entre els quals destaca Farzana Trading, una de les companyies líders en la importació i distribució de fruites i verdures en el Golf, juntament amb Khalid Ahmad Foudeh Group Of Companies (Kaf Group) i Nassar al Rafaee Trading Companie (NRTC Group).
En aquesta acció participaran 23 empreses de fruites i verdures de la Comunitat Valenciana, les quals mantindran els dies 26 i 27 de març trobades individuals amb els compradors internacionals. Durant la tercera jornada els importadors tindran l'oportunitat de recórrer diferents instal·lacions d'empreses valencianes i camps de producció.
