empresasCEEILa Directora General d'Indústria i de l'IVACE assistirà a la Junta Directiva de CEEI València el 7 de juny, dia en què el Centre Europeu d'empreses Innovadores de València celebra la seua 26ª Presentació d'empreses amb l'objectiu d'impulsar i promocionar nou empreses que han sigut recolzades pel CEEI, des de la seua creació fins a la seua consolidació en el mercat.

CEEI Valencia, entitat organitzadora, a través d'aquest esdeveniment cerca el reconeixement i la promoció de les empreses que naixen i es desenvolupen en l'àmbit del propi CEEI. És per açò, per la qual cosa anualment es realitza la Presentació d'empreses, un esdeveniment que va per la 26ª edició i que ha presentat més de 200 empreses amb un alt potencial.

Les nou empreses que es presenten en aquesta edició destaquen pel seu alt component diferencial, basat en la innovació i la tecnologia, i són Baandú, Compolinies, Crono Chip, Espinela, Green Research, Kibi Toys, Neuropharmatest, Playfilm y TuLibrodeFP.

L'acte tindrà lloc en el Saló d'Actes de CEEI València i cada empresa tindrà l'oportunitat d'exposar en format audiovisual l'activitat que desenvolupa, els productes i serveis que ofereix i la trajectòria seguida fins al moment.

>> Inscripció

>> Fullet

Guardar