L'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial - IVACE, en col·laboració amb el Latin America IPR SME Helpdesk, organitza el 9 de maig una jornada sobre la protecció i aplicació dels drets de Propietat Intel·lectual a Amèrica Llatina.
L'objectiu de la jornada és presentar a les empreses valencianes exportadores i consolidades a Amèrica Llatina, i aquelles que vagen a abordar el mercat, les característiques i els mecanismes disponibles per a l'efectiva protecció de les seues marques, dissenys, patents, drets d'autor i altres intangibles i drets de propietat intel·lectual, en aqueixa regió, amb la finalitat de tindre un avantatge competitiu i/o evitar infringir drets aliens.
D'altra banda, IVACE donarà a conéixer els seus serveis de suport i les activitats a la disposició dels exportadors a Mèxic, el Brasil, Xile, el Perú i Colòmbia, països en els quals IVACE compta amb presència permanent, així com les eines existents dins de EEN Seimed per a la promoció de la innovació i internacionalització.
Aquesta iniciativa, està dirigida a personal que ocupa posats de direcció general, responsables d'administració, responsables d'exportació i responsables de vendes, i, en general, Pimes, emprenedors i Start-ups interessats a Amèrica Llatina, i se celebra en el marc dels serveis EEN Seimed, node en la Comunitat Valenciana de la Enterprise Europe Network, la major xarxa europea de suport a les Pimes amb projecció internacional.
Els interessats a sol·licitar cita per a la reunió personal amb els experts en propietat intel·lectual, han d'enviar les seues dades i la seua consulta al correu-e:
