IVACE Internacional i les Cambres de Comerç, en col·laboració amb ICEX, continuem treballant junts i unint els nostres esforços per a oferir a les empreses tota la informació necessària per al seu procés d’internacionalització i fer arribar el nostre suport a tots els racons de la Comunitat Valenciana. I més encara en un escenari creat per la pandèmia provocada per la Covid-19.

Per això, posem a la teua disposició tota una bateria de seminaris online gratuïts sobre temes amolt diversos en els quals intervenen persones amb experiència i coneixement del comerç internacional.

En l’escenari de canvis i incertesa que ha provocat la crisi de la Covid-19, és imprescindible comptar amb informació fiable i actualitzada sobre l’evolució dels mercats, amb les claus de com cada sector ha d’adaptar-se per a mantindre el seu negoci. Les empreses que més ràpid s’adapten per a respondre a les demandes del mercat internacional són aquelles que resistiran millor i podran aprofitar les oportunitats.

 

>> Consulta la programació

 

Consulta els Webinaris GlobalCV ja celebrats:

 

Com afectarà la pandèmia a l'economia europea i espanyola?  El futur de la globalització després del Coronavirus i la seua implicació en les exportacions valencianes. Internacionalitza Digital. Com LinkedIn pot donar major notorietat i presència internacional a la teua empresa

 

 

Ajudes econòmiques a fons perdut


Ajudes de la Direcció General d'internacionalització.

En les ajudes previstes per a la promoció exterior de les empreses de la Comunitat Valenciana es contempla el suport econòmic per a despeses associades a la implementació de l'estratègia de màrqueting digital o ecommerce internacional:

- Publicitat o inscripció en portals o directors on-line o mercats electrònics internacionals

- Campanyes de comunicació online directament vinculades amb el pla d'internacionalització, dirigides a treballar el posicionament de continguts, gestió de xarxes socials, campanyes d'email màrqueting, i uns altres.

- Creació i adaptació a mercats internacionals tant de material promocional com de pàgina web

flechitahorizontal  Anar a les ajudas DGI

 

 

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

 

Estratègia per a l'elaboració d'un Pla de Màrqueting Digital Internacional

 

castellanoEt proporcionem assessorament personalitzat, de la mà de personal expert, que ajude la teua empresa a definir un Pla de Màrqueting Digital que permeta establir objectius realistes i adaptats a la teua estratègia d'internacionalització, suggerint en cada cas les accions, els recursos i l'ús de les eines digitals més adequades per a la teua empresa.

La Tutoria de Màrqueting Digital Internacional (EXPORNET), en el marc del Xec de Tutories d'Internacionalització, és el programa d'assessorament que IVACE posa a la disposició de les empreses amb aquest objectiu.

Durant un màxim de 8 mesos, una consultora especialitzada durà a terme un assessorament especialitzat i individualitzat en posicionament internacional a través de la web i plataformes digitals, i si fora el cas, en la definició d'una estratègia d'ecommerce.

 

 

Tens fins al 30 de setembre per a sol.licitar el Xec Tutories 

 

 

 

 

 

 

 

 2jun

Punts Clau en el CrossBorder Ecommerce - EcommTerms

La incorporació del comerç electrònic com a canal de venda genera una sèrie de punts crítics quant a planificació, arquitectura, disseny, i fins i tot implicacions sobre logística i fiscalitat. Quan l'estratègia és internacional, ens trobem amb el cross-border e-commerce o comerç digital transfronterer amb els seus propis EcommTerms.

En aquest seminari t'explicarem quins són els EcommTerms i la manera d'afrontar-los per a aconseguir minimitzar el risc en la venda dels nostres productes

flechaverdeMés informació

flechaverde INSCRIPCIÓ

 

9jun

 

Ecommerce a la Xina

El mercat online a la Xina continua en creixement, especialment en aquest moment en el qual el model de consum de la població xinesa ha experimentat una ràpida transformació i l'online s'ha convertit en un dels principals canals de venda. Es tracta d'un mercat complex i dinàmic, que compta amb una gran diversitat de plataformes, amb diversitat d'utilitats. Presenta grans oportunitats per a empreses estrangeres, que han de conéixer el seu funcionament per a poder aprofitar les ocasions que presenta.

En aquest webinari oferirem una visió general del mercat xinés, amb informació sobre les principals plataformes online i el seu funcionament, el funcionament de les plataformes de venda transfrontereres, així com les dificultats a les quals s'enfronten les empreses estrangeres per a la venda dels seus productes online a la Xina

flechaverdeMés informació

flechaverde INSCRIPCIÓ

 

 11jun

Comerç online als Estats Units

Coneixerem les perspectives del comerç online en el mercat en línia més potent d'occident i els avantatges d'accedir a aquest mercat. El perfil del client, els productes susceptibles o els requisits tècnics, entre altres qüestions

flechaverdeMés informació

flechaverde INSCRIPCIÓ

           

T'ajudem a desenvolupar una esratègia de venda online en el mercat, de la mà de la nosra Xarxa Exterior:

- Dades i xifres d'oferta i demanda de comerç electrònic al país.

- Análisi de la competència més rellevant i la seua presència en el mercat a través d'estratègies de ecommerce i marketplaces. 

- Aspectes a tindre en compte per a la comercialització online del producte o servei en concret, amb la finalitat de conéixer qualsevol possible barrera d'entrada: normatives i reglamentacions a tindre en compte i gestions necessàries per a poder articular una estratègia de comercialització online en el mercat (fiscals, duaneres, comercials); identificació i definició de possibles costos d'entrada en el mercat i identificació de marges comercials que es treballen; definició d'elements de màrqueting a considerar per a l'estratègia de comercialització online en el mercat.

 

Identificació personalitzada dels marketplaces o plataformes de venda online més adequats, tant verticals com horitzontals:

 

- S'estudiarà el producte i s'indicarà el tipus de plataforma i el perfil del consumidor, així com els criteris en els quals se centra l'anàlisi i que justificaran la selecció

 

- Identificació de tots els aspectes clau sobre el funcionament de cadascun dels marketplaces o plataformes suggerides: procés per a ser llistat en cada marketplace o plataforma suggerida, revisió de requeriments legals i la revisió de qualsevol altra mena de requisit que s'haja de tindre en compte (anàlisi de qualsevol altre requisit necessari per a planificar la presència en el cada marketplace concret, els costos que implica, els marges comercials que es treballen, i els elements de màrqueting a considerar en cada cas). Identificació dels contactes rellevants en cadascun d'ells.

 

- Conclusions de la idoneïtat de cadascuna de les plataformes o els marketplaces considerats i de la seua integració en l'estratègia digital de l'empresa.

 

Suport per a la identificació de proveïdors de serveis o solucions necessaris per a implementar la teua estratègia de venda en línia. Proveïdors externs sense relació amb l'Ivace que et poden ajudar en la teua estratègia.

- Proveïdors locals per a l'assessorament legal/fiscal o per a la creació d'una empresa en destinació si fora necessari.

 

- Proveïdors o operadors logístics locals.

 

- Proveïdors locals de màrqueting digital per al desenvolupament de les campanyes necessàries sobre la base dels objectius plantejats.

 

- Qualsevol altre tipus de proveïdor de servei o solució necessari en cada cas (traduccions, etc..)

 

 

Contacta amb nosaltres per a solucionar qualsevol dubte o per a sol·licitar el servei en Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

Subcategories

Esta web utiliza cookies con el objetivo principal de mejorar la experiencia y navegación del usuario en el portal. Si continúas navegando consideramos que aceptas su uso.