Divuit importadors del sector agroalimentari d'11 països viatgen aquesta setmana a València per a conèixer l'oferta de producte de la Comunitat Valenciana en una missió inversa organitzada per IVACE Internacional (7-11-2017)
La directora general d'Internacionalització, María Dolores Parra, ha destacat que “en aquesta ocasió hem aconseguit la participació de 18 importadors dels cinc continents amb gran potencial de compra i molt interessats a conèixer i adquirir els productes agroalimentaris i de begudes no alcohòliques de la Comunitat Valenciana”.
“A partir de hui dimarts, 7 de novembre i durant dos dies d'intens treball, importadors d'Austràlia, Brasil, Colòmbia, Corea, Estats Units, Líban, el Marroc, Mèxic, Perú, Polònia i Regne Unit coneixeran l'oferta de producte de les més de 70 empreses valencianes que han sol·licitat la seua inscripció a aquesta acció”, ha indicat.
El programa de la missió està dividit en dues parts. Els dies 7 i 8 de novembre les empreses podran mantenir reunions individuals amb els importadors en un hotel cèntric de València. El dia 9 de novembre es reserva perquè els importadors puguen visitar les instal·lacions de les empreses per les quals hagen mostrat major interès, sent els propis importadors els encarregats de tal selecció.
María Dolores Parra ha explicat que aquest tipus d'accions són possibles gràcies a la Xarxa Exterior de l'IVACE, present en més de 25 mercats des dels quals fem una selecció de compradors amb potencial de compra i amb interès d'incloure en el seu portfolio els productes de la Comunitat Valenciana.
“Aquestes missions requereixen un important esforç d'organització per a quadrar agendes i interessos – s'han previst 400 reunions de treball en dos dies-; un esforç que es veu recompensat per la resposta de les empreses valencianes, que valoren molt positivament poder accedir a importadors d'alt nivell sense eixir de la Comunitat Valenciana”, ha afegit.
Importadors amb gran potencial
Entre els importadors que visiten València aquesta setmana destaca l'empresa australiana Raw Materials, comercialitzadora de productes gourmet en supermercats i tendes especialitzades en les ciutats de Melbourne, Sydney, Brisbane, Adelaide i Perth.
Cencosud Colòmbia és un dels retailers més grans de Sud-amèrica amb presència en 5 països: Xile, Argentina, Perú i Colòmbia. En aquest últim mercat – Colòmbia – compta amb 104 tendes.
Chef & Co, LTD de Corea, és una empresa jove dedicada a importar productes d'alta gamma europeus per al segment horeca gourmet i restaurants. Compta amb una àmplia xarxa de xefs coreans, que detecten necessitats de nous productes.
La mexicana Operadora Prissa SA de CV és una cadena de tendes especialistes en productes gourmet. Disposen de 30 sucursals en els estats de Pobla, Oaxaca, Veracruz, Tabasco i Chiapas.
Procedent de Polònia, Ritex proveeix a unes 300 tendes en tot el país, concentrades en les grans ciutats (Varsòvia, Cracovia, Poznan, Lublin, etc).
C&D WINES, LTD és capdavanter en la importació i distribució de productes espanyols en el Regne Unit. En l'actualitat treballen amb més de 80 proveïdors espanyols i estan interessats a ampliar.
