L'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) ha recolzat en 2016 un 22% més de projectes, respecte a l'exercici anterior, dirigits a la contractació de serveis de recerca i desenvolupament tecnològic, despeses de personal investigador així com per a la compra de béns d'equip (27-7-2017)
Els tècnics de l´IVACE està notificant a les 23 empreses beneficiades la concessió de les ajudes que ascendirà a una mitjana de 43.400€ per projecte.
IVACE va publicar la convocatòria de CREATEC al desembre de 2016 “i complint els temps que ens marquem- ha assenyalat la directora general del *IVACE- estem notificant a les empreses segons el previst”.
Els 23 projectes recolzats per l'Institut corresponen a sectors com el de les tecnologies de la informació i les comunicacions, tecnologies energètiques i mediambientals, a la fabricació avançada, biotecnologia, logística i transport així com de materials avançats i nanotecnologia.
L'import del suport de l´IVACE a l´empreniment tecnològic a través d'aquesta convocatòria ha ascendit a un milió d'euros.
La pròxima convocatòria de CREATEC està prevista que es publique després de l'estiu.
