BecasExterior2021 vL'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace) ha publicat la convocatòria de les beques Ivace Exterior. Setanta beques remunerades d'especialització en internacionalització dirigides a persones menors de 30 anys, amb grau universitari, coneixements d'anglés i que no estiguen treballant (2-6-21)

La directora general d'Internacionalització, María Dolores Parra, ha destacat “l'aposta de la conselleria d'Economia Sostenible per la formació i especialització de les persones joves en una matèria amb grans perspectives de futur com és la internacionalització".

Es tracta d'un programa formatiu que està cofinançat en un 91,89% a través de la Iniciativa Juvenil del Fons Social Europeu (FSE).

Després d'un any complex per la incidència de la Covid en tots els mercats, i després d'haver convocat aquestes beques també en 2020 per a donar oportunitats a les persones joves, "tornem a convocar unes beques que faciliten l'ocupabilitat futura de les persones que desenvolupen la beca, gràcies a la formació tant teòrica com pràctica que reben".

La formació teòrica, orientada les noves tendències i pràctiques de la realitat actual, consta d'un curs sobre Màrqueting digital orientat a la internacionalització, de 80 hores de duració, així com un curs Superior d'Internacionalització de l'Empresa, de 220 hores de duració.

L'objectiu de proporcionar una visió global de l'activitat empresarial internacional i de l'entorn institucional relacionat amb la promoció exterior i internacionalització de les empreses valencianes.

Les beques tenen un any de duració i inclouen a més formació pràctica que es desenvolupa en les filials d'empreses valencianes en l'exterior, en organismes de promoció de la internacionalització – com a Oficines Comercials i delegacions d'IVACE – i en entitats de la Enterprise Europe Network.

Les persones interessades trobaran tota la informació en la web www.ivace.es. El termini per a sol·licitar les beques Ivace Exterior finalitza el 30 de juliol de 2021 a les 15.00 hores.