3ª edición scale upLa 3a edició del programa europeu de creixement empresarial SCALE UP desenvolupat en la Comunitat per l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace) amb la col·laboració del CEEI València, represa al setembre la seua activitat suspesa durant l'estat d'alarma (22-6-2020)

15 són les empreses finalistes que opten a les 10 places d'aquesta convocatòria els qui començaran després de l'estiu amb les sessions de training i mentoring.
Com en edicions anteriors, el jurat avaluarà el potencial de creixement de les 15 empreses finalistes. I com a novetat, en aquesta edició, es tindran en consideració com ha afectat la COVID-19 a aquestes empreses amb l'objectiu de brindar-los suport per a fer front a aquestes circumstàncies extraordinàries.

Les empreses seleccionades es donaran a conéixer a mitjan mes de juliol.

El jurat com en edicions anteriors estarà format per representants de l'ecosistema empresarial de la Comunitat Valenciana, com ara l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial -IVACE-, líder del programa, Associació Valenciana de *Startups, Associació de Joves Empresaris de València -AJEV-, BigBan Angels, Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana -CEV-, Institut Valencià de Finances -IVF-, Fons de Transferència de Tecnologia Tech Transfer UPV, Speedout Advisory, i el CEEI València, gestor del programa.

5.000 euros en consultoria estratègica

SCALE UP inclou també l'organització d'un esdeveniment exclusiu en el qual les empreses participants podran presentar-se davant inversors. En l'última fase es premiarà amb 5.000 euros en serveis de consultoria estratègica de creixement empresarial a l'empresa amb major potencial de creixement.

Encara que el programa està valorat en 50.000 euros, les 10 empreses participants es beneficiaran gratuïtament de tots els serveis de SCALE UP, a més d'accedir a una exclusiva xarxa de contactes amb experts i professionals d'alt prestigi que els ajudaran a definir i planificar la seua estratègia per als pròxims anys.

SCALE UP està dissenyat com un programa intensiu d'acceleració en el qual a través de sessions de training i mentoring de més de 50 hores amb reconeguts experts permetran a les 10 empreses triades dissenyar i focalitzar la teua estratègia de creixement, augmentant les seues capacitats de gestió empresarial i millorar en les seues habilitats directives.

La convocatòria perquè les empreses interessades a participar es va tancar el passat 31 de març amb quasi 40 candidatures. Durant aquests mesos de confinament, s'ha hagut de redissenyar el programa amb l'objectiu d'adequar-lo a les noves circumstàncies.

Empreses finalistes

BIOITHAS S.L.

Empresa biotecnològica dedicada a l'estudi del microbiota i el microbioma humà i la seua relació amb la salut i amb diverses malalties i fer front a un gran nombre de patologies: nutrició i dietètica, neurologia, ginecologia i andrologia, malalties infeccioses, reumatología, inflamació sistèmica, dermatologia i metabolisme.

Botslovers S.L

Startup dedicada a la creació d'Assistents Virtuals (Voicebots i Chatbots) amb Intel·ligència artificial que ajuden les empreses a reduir costos automatitzant processos i a vendre més millorant l'experiència de compra dels seus clients.

CAPONNETTO HUEBER SL

Empresa basada en el domini intensiu del coneixement científic i tècnic en el camp de la Dinàmica de Fluids Computacional (CFD) –America’s Cup- per al món marítim. Aportant creativitat, innovació i disseny, i l'ús d'eines i metodologies principalment en CFD i optimització. Desenvolupament tecnològic de VIDA: Virtual Intelligent Design Assistant.

Darwin Bioprospecting Excellence S.L.

Empresa biotecnològica que realitza bioprospecció microbiana. Els microorganismes s'utilitzen en una gran varietat de processos de la indústria alimentària, farmacològica, cosmètica, energètica, entre altres.

Kuoon DF S.L

Empresa dedicada al desenvolupament de solucions innovadores d'Intel·ligència Artificial i Realitat Virtual. Combinem aquestes tecnologies entre si, aconseguint entorns virtuals intel·ligents (IV) que es nodreixen d'una programació basada en Machine Learning.
NAVLANDIS SL

Empresa tecnològica que ha desenvolupat un innovador contenidor plegable, ZBOX, que permet estalviar en transport, manipulació i emmagatzematge de contenidors buits, amb l'objectiu d'aconseguir un transport més sostenible des del punt de vista econòmic i mediambiental. A més, estan incorporant al contenidor soluciones de Tracking, IoT i Blockchain.

Next Electric Motors, S.L.

Naix com la solució per a accelerar l'adopció massiva del vehicle elèctric a les ciutats. Produeixen motos elèctriques lleugeres, divertides i fàcils de conduir, que compten amb bateries extraïbles i recarregables en qualsevol endoll convencional. NEXT NX1 té 65kms d'autonomia i es comercialitza des de €2.199, al mateix preu que una moto de combustió.

NEXUM GLOBAL IOT SERVICES S.L.

Empresa de base tecnològica especialitzada en la digitalització empresarial. Implantació de solucions completes, senzilles i escalables mitjançant tecnologia IoT per al control i la gestió remota d'actius industrials per a mesurar paràmetres físics pa (dades de màquina, consums, geolocalització, temperatures, …) i poder prendre millors decisions.

RUNE INTEL·LIGÈNCIA FARMACEUTICA SL

Desenvolupament de solucions de programari innovadores per al sector biomèdic.

ADVANA Business Intelligence & Analytics

Digitalitza i optimitza la gestió de compres, analitza i millora la dispensació de medicaments, optimització d'estocs i la planificació de la demanda en la cadena de subministrament, interconnectant els agents de la indústria biomèdica: laboratoris i farmàcies, amb previsió d'incorporar hospitals, residències geriàtriques i majoristes.

Ruth Palomero S.L.(Taronges de Cullera)

Dedicada a la venda online de cítrics ecològics i convencionals directament des de la seua recol·lecció i empaquetat al domicili del client, amb una àmplia vocació internacional.

SingularGreen S.L.

Empresa especialitzada en el paisatgisme fora del comú, fonamentalment mitjançant la integració de naturalesa i arquitectura gràcies a l'ús de jardins verticals, cobertes vegetals, piscines naturals o l'ús d'altres eines vegetals.

SKROLLER S.L.

Startup que ha desenvolupat i patentat un innovador suport per a patinets elèctrics que incrementa el control, l'estabilitat i el confort millorant així l'experiència d'ús, reduint la fatiga muscular i el risc d'accidents.

Smart Fan S.L.

Empresa instal·ladora i comercialitzadora de ventiladors industrials HVLS (high volume low speed) amb el complement d'una solució digitalitzada per al seu maneig i monitoratge. Aquests ventiladors *HVLS compten amb la major garantia del mercat i menor consum d'energia, així com no necessiten manteniment pel seu innovador sistema motor.

SMART INDUCTION CONVERTER TECHNOLOGIES S.L.(SICTECH) start-up dedicada a la investigació, desenvolupament, enginyeria i comercialització de convertidors avançats de potència i sistemes complets d'alimentació per a aplicacions de calfament per inducció, làser, electromedicina, mobilitat elèctrica, energies renovables, etc.

SUPER SQUAD INTERACTIVE SL

Empresa de serveis relacionats amb la tecnologia dels videojocs: concept art, modelatge 3D, animació 3D, programació de jocs complets per a PC, mòbil o web, realitat augmentada, realitat virtual, simulació, integració de sistemes, disseny de jocs, ludificació i *project management basat en metodologies àgils.