ITV movilLes unitats d'ITV mòbils que supervisa l’Ivace, recorreran durant els pròxims dies huit municipis de la Comunitat Valenciana amb l'objectiu d'acostar a la ciutadania un servei pròxim i de qualitat.(19-12-2019)

Així, les unitats d'ITV mòbil per a vehicles agrícoles i ciclomotors visitaran les localitats de Jacarilla (20 de desembre), Benijófar (23 de desembre), Rojales (26 i 27 de desembre) i Callosa de Segura (30 de desembre).

Gràcies a la labor que exerceixen cap persona conductora de ciclomotor o maquinària agrícola haurà de desplaçar-se més de 10 quilòmetres per a passar la inspecció tècnica.

A més, de no ser pel seu treball els vehicles agrícoles no podrien passar la revisió tècnica pel fet que no reuneixen els requisits de seguretat viària per a desplaçar-se per determinades vies com les autovies fins a la ITV fixa més pròxima.

ITV mòbils turismes

Les unitats d'ITV mòbil per a turismes i vehicles lleugers visitaran Alginet (20 de desembre), Calp (21 de desembre), Monòver (31 de desembre) i Pilar de la Horadada (31 de desembre).

Aquestes unitats estan capacitades per a realitzar inspeccions a vehicles lleugers, turismes i furgonetes de fins a 3.500 quilos.

El seu objectiu principal és acostar a la ciutadania de la Comunitat el servei d'ITV evitant que els ciutadans hagen de recórrer llargues distàncies des de la seua localitat fins a l'estació fixa més pròxima. D'aquesta manera, aquest servei permet vetlar també per la seguretat viària.

El calendari i itinerari de les ITV mòbils està disponible en el portal de l’Ivace www.ivace.es  (Serveis- Inspecció Tècnica de Vehicles).