El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent, ha firmat la resolució per a l'adjudicació de 6.339,88 m2 de sòl industrial davall la modalitat de dret de superfície en el parc empresarial Nou Tollo d'Utiel, que comercialitza l'IVACE. (12/08/2015)
Aquesta adjudicació permetrà la posada en marxa d'un projecte del sector agroalimentari que generarà 26 nous llocs de treball i suposarà una inversió d'1,2 milions d'euros en el parc i 100.000 euros en I+D+i.
El dret de superfície és una de les fórmules de comercialització de sòl que oferix el parc empresarial Nou Tollo amb un cànon 0,19 €/m2/mes, tres anys de carència inicial i la possibilitat de sol·licitar opció de compra en qualsevol moment.
A més, compta amb altres condicions de comercialització com l'arrendament ad aedificandum que consistix cessió de sòl públic sense cost de cànon ni lloguer i de la que no hi ha antecedents de la seua utilització en patrimonis públics de sòl.
En aquesta fórmula la Generalitat cedirà terrenys per un termini de fins a 99 anys amb la finalitat que es realitzen construccions a costa de l'arrendatari. Tenint la possibilitat de sol·licitar l'opció de compra del terreny als 33 anys de la firma.
Una altra opció és la venda amb abonament total del preu i amb pagament ajornat en la que s'ha reduït el preu del metre quadrat un 8% (48 euros) i també s'ha disminuït dos punts l'interés per ajornament (4%).
Utiel és la primera localitat de la Comunitat a posar a disposició del teixit empresarial naus de lloguer amb opció a compra. Aquestes naus tenen una superfície d'al voltant de 300 m2.
Oferixen als empresaris diferents opcions de distribució en funció de les seues necessitats pel que estan equipades amb una paret divisòria de manera que els seus usuaris puguen ampliar la seua activitat o reduir-la de manera senzilla i amb menor cost, totes estan equipades amb els subministraments necessaris per a posar en marxa l'activitat.
Les modalitats d'aquestes naus són arrendament, arrendament amb opció de compra, compra, i compra a terminis.
Aceites de las Heras S.L.
L'empresa adjudicatària és Aceites de las Heras S.L. Una firma familiar creada en 1885 dedicada a l'elaboració, envasament i distribució d'oli que hui en dia es troba en la seua quarta generació.
La recerca de l'excel·lència ha sigut i és la guia en tota la seua trajectòria, buscant la qualitat de la matèria primera, les millors condicions organolèptiques, la renovació de les seues instal·lacions i la satisfacció del client.
Des dels seus inicis, Aceites de las Heras s'ha caracteritzat per la contínua innovació per a adaptar-se a la demanda del mercat, així com per la recerca contínua de les millors propietats organolèptiques (sabor, olor i color), amb una cuidada selecció de les matèries primeres emprades, la qual cosa ha permés enfortir la posició competitiva de l'empresa en el mercat.
