Els Centres Europeus d’Empreses Innovadores de la Comunitat Valenciana han dissenyat, amb el suport de l’IMPIVA, una plataforma que permetrà als emprenedors elaborar els seus plans d’empresa de manera telemàtica (12-7-09)
A través del Pla d’Empresa On Line (http://planempresa.redceei.com) les persones emprenedores trobaran l’ajuda necessària per a descriure, analitzar i valorar una idea, identificar una oportunitat de negoci i examinar la seua viabilitat tècnica, econòmica i financera fins a convertir-la en un projecte empresarial concret.
“El Pla d’Empresa On Line- hi ha assenyalat el director general de l’IMPIVA- és un instrument imprescindible tant per als emprenedors que volen posar en marxa un projecte empresarial, com per als empresaris que necessiten revisar i reorientar el seu pla de negoci”.
Alguns dels avantatges que presenta esta plataforma és que permet anar guardant els avanços i accedir a ell en qualsevol moment. També et dóna l’opció de generar al final un document PDF per a poder-ho imprimir o guardar-ho en format electrònic.
Respecta la confidencialitat de dades, disposa d’un manual d’ajuda de com elaborar cada un dels apartats que compon el Pla i aporta assessorament del contingut amb exemples explicatius que servixen de mostra de com abordar cada unes de les àrees.
El Pla d’Empresa On Line complementa la resta de recursos creats pels quatre CEEI de la Comunitat per a recolzar la creació d’empreses com són les memofichas (www.fichasceei.com), la guia de recursos i d’activitats empresarials (www.guiasceei.com), les fitxes d’activitats empresarials, els manuals de gestió empresarial (Càpsules de Coneixement) així com el portal d’EmprenemJunts (www.emprenemjunts.com) i els seus diferents canals d’àmbit provincial.
“Una col·lecció de recursos- afig Daniel Moragues- totalment gratuïts, pensats per a injectar un major dinamisme a l’economia i invitar els ciutadans a què valoren positivament la creació de la seua pròpia empresa com a alternativa al treball per compte d’altri.”