Estratègia per a l'elaboració d'un Pla de Màrqueting Digital Internacional

 

castellanoEt proporcionem assessorament personalitzat, de la mà de personal expert, que ajude la teua empresa a definir un Pla de Màrqueting Digital que permeta establir objectius realistes i adaptats a la teua estratègia d'internacionalització, suggerint en cada cas les accions, els recursos i l'ús de les eines digitals més adequades per a la teua empresa.

La Tutoria de Màrqueting Digital Internacional (EXPORNET), en el marc del Xec de Tutories d'Internacionalització, és el programa d'assessorament que IVACE posa a la disposició de les empreses amb aquest objectiu.

Durant un màxim de 8 mesos, una consultora especialitzada durà a terme un assessorament especialitzat i individualitzat en posicionament internacional a través de la web i plataformes digitals, i si fora el cas, en la definició d'una estratègia d'ecommerce.

 

 

Tens fins al 30 de setembre per a sol.licitar el Xec Tutories 

 

 

 

 

 

Esta web utiliza cookies con el objetivo principal de mejorar la experiencia y navegación del usuario en el portal. Si continúas navegando consideramos que aceptas su uso.