-
Una Europa més intel·ligent, mitjançant la innovació, la digitalització, la transformació econòmica i el suport a les petites i mitjanes empreses;
-
Una Europa més ecològica i lliure de carboni, que aplicació l'Acord de París i invertisca en transició energètica, energies renovables i la lluita contra el canvi climàtic
- Una Europa més connectada, amb un transport estratègic i xarxes digitals
- Una Europa més social, que faça realitat el Pilar europeu de drets socials i que done suport a l'ocupació de qualitat, l'educació, les capacitats educatives i professionals, la inclusió social i la igualtat d'accés a l'assistència sanitària;
- Una Europa més pròxima a la ciutadania, que recolze estratègies de creixement de gestió local i que contribuïsca a un desenvolupament urbà sostenible en tota la UE.
Un enfocament més adaptat al desenvolupament regional
![]() ![]() |
L'IVACE ha vingut gestionant i rebent aquests Fons a través dels Programes Operatius de la Comunitat Valenciana del FEDER i FSE en els anteriors períodes de programació: 2000-07; 2007-13 i 2014-20. En els nous Programes FEDER i FSE+ del període 2021-27 continuarà sent organisme gestor d'aquests.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .